سخن روز

امام جعفر صادق (ع): دانش را بجوئید و آن را با بردباری و متانت بیارایید و در برابر کسی که به او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.

ورود به سایت

منوی سایت

نظرســنجی

آخرین اخبار

اطلاعیه مهم


به نام خداوند جان و خرد

باسلام و احترام

طاعات و عبادات قبول

  در پاسخ به سوال شما اولیاء و دانش آموزان عزیز در خصوص تصمیم ستاد کرونا بابت بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت ، به اطلاع میرساند ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی همکاران گرانقدر مدرسه و حضور ستودنی و مستمر دانش آموزان در فعالیت های آموزشی کلاس ، با عنایت به پایان یافتن درس ها و انجام تدریجی ارزشیابی ها توسط معلم کلاس و همچنین در نظر گرفتن اصل مهم سلامتی   کارکنان مدرسه و دانش آموزان عزیز در مقابله با شیوع ویروس کرونا و رفع نگرانی و استرس حضور در این ایام ،همانطوریکه ستاد کرونا اعلام کردند  هیچ اجباری برای آمدن دانش آموزان از آن تاریخ به مدرسه نیست .

فقط چند نفر از  کل دانش آموزان مدرسه هستند که متاسفانه در واتساپ و پیام رسان شاد نتوانسته بودند وارد شوند و ارتباطی نیز با معلم نداشته اند.لذا فقط دانش آموزانی که توسط معاونین مدرسه  باهاشون تماس گرفته میشود(غایبین ولازم التوجه وكسانی كه عملكردشان به تشخیص دبیرضعیف بوده است) در  روز و ساعتی معین برای رفع اشکال درسی  به مدرسه خواهند آمد.

بازهم یادآور میشویم باتوجه به اینكه تهران مركز آلودگی كروناست ،سایر دانش آموزان هیچ الزامی و تاکیدی بر آمدن شان به مدرسه نمی باشد.

لازم به ذكراست

✅ فعالیت مجازی دانش آموزان ازشاخص های مهم ارزیابی مستمرخواهدبود

 

✅درایام بازگشایی باتوجه به اینكه تدریس كتابهابه اتمام رسیده فقط وفقط رفع اشكال براساس برنامه اعلام شده انجام خواهدشد

✅سرویس ایاب وذهاب برقرارنمیباشد(به دلیل فاصله گذاری اجتماعی)

✅رعایت پروتكل بهداشتی الزامیست(ماسك ودستكش و..

باتشكروالتماس دعا


در تاريخ: سه شنبه 23 ارديبهشت 1399
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به دبیرستان پسرانه فردوسی - دوره اول - منطقه4 تهران می‌باشد.