سخن روز

امام جعفر صادق (ع): دانش را بجوئید و آن را با بردباری و متانت بیارایید و در برابر کسی که به او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.

ورود به سایت

منوی سایت

نظرســنجی

آخرین اخبار

آزمون مدارس نمونه دولتی شهر تهران ویژه پایه نهم


به نام خداوند جان و خرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ،مسعود ثقفی از ثبت نام در آزمون دبیرستان های دوره دوم متوسطه نظری و هنرستانهای فنی و حرفه ای نمونه دولتی شهر تهران خبر داد .

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران گفت : ملاك ثبت نام دانش آموزان پایه نهم در آزمون ورودی دبیرستان های دوره دوم متوسطه نظری  و هنرستانهای فنی و حرفه ای نمونه دولتی كسب حداقل معدل 17 در نوبت اول در سال تحصیلی 95-94 می باشد .

وی ادامه داد: ثبت نام دبیرستان های دوره دوم متوسطه نمونه دولتی  ( به استثنای دانش آموزان پسر پایه نهم مناطق 13،11،3 )صرفا در محدوده منطقه محل تحصیل می باشد .

ثقفی همچنین افزود : رقابت علمی برای ورود به هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی ، در بین دانش آموزان شهر تهران بدون لحاظ نمودن منطقه خواهد بود .

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینكه مبلغ ثبت نام 105000 ریال ( یكصدو پنج هزار ریال ) می باشد ، اظهار داشت :دانش آموزان باید جهت ثبت نام به درگاه الكترونیكی آموزش و پرورش شهر تهران به آدرس :www.tehranedu.ir  مراجعه نمایند.

لینك مستقیم

http://www.azmoon.tehranedu.ir/Main/Index/18

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت : دانش آموزان می توانند جهت ثبت نام از تاریخ  95/2/4 لغایت 95/2/29 اقدام نمایند . همچنین می توانند اطلاعات خود از تاریخ 95/3/1 لغایت 95/3/5  در سامانه مذكور ویرایش كنند.و جهت دریافت كارت از تاریخ 95/3/25 لغایت 95/3/27 اقدام نمایند.

مسعود ثقفی از زمان برگزاری آزمون در صبح روز جمعه مورخ 95/3/28 راس ساعت 9 صبح خبر داد و تاكید كرد كه ثبت نام از طریق درگاه آموزش و پرورش شهر تهران به آدرس مذكور انجام می گیرد و پس از مهلت مقرر ، ثبت نام امكان پذیر نخواهد بود .

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت : دانش آموزان پس از ثبت نام به اخذ كد رهگیری اقدام نمایند و به منظور ویرایش اطلاعات و دریافت كارت ورود به جلسه و اطلاع از نتیجه آزمون آن را نزد خود نگهداری نمایند.

وی همچنین گفت: اسامی پذیرفته شدگان حداكثر بیست روز پس از برگزاری آزمون در سامانه فوق قرارخواهد گرفت .


در تاريخ: شنبه 4 ارديبهشت 1395
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به دبیرستان پسرانه فردوسی - دوره اول - منطقه4 تهران می‌باشد.